PIEDĀVĀJAM IEGĀDĀTIES BŪVMATERIĀLUS KREDĪTĀ BEZ PIRMĀS IEMAKSAS

  Preces: 0
Kopā: EUR 0.00
  LV RU
Sākums | Par mums | Preču pasūtīšana | Preču piegāde | Garantija | Pirkt kredītā | Distances Līgums | Kontakti |
Izpārdošana | Akcijas | Nocenots
PVC LOGI
Durvis
JUMTA LOGI - VELUX, ROTO, FAKRO
Jumta lūkas
Palodzes
Bēniņu kāpnes
Jumtu materiāli
PLĀTŅU MATERIĀLI | OSB | Saplāksnis | Durelis | Magnezīts | Isoplaat | Fibrolīts
Riģipsis +
CEMBRIT
SILTUMIZOLĀCIJA | VATE | PUTUPOLISTIROLS
BLOKI, PAMATU BLOKI, PĀRSEDZES, GRODI
BRUĢIS
Sausie maisījumi
VINCENTS POLYLINE Būvķīmija
Armatūra
Karogu Masti
Žogi | Pītie un Paneļu
LEICA Mērinstrumenti
MAKITA Instrumenti
BOSCH Instrumenti
NEATO Robotics Putekļu Sūcēji
METABO Instrumenti
AEG Instrumenti
DEWALT Instrumenti
RYOBI Instrumenti
KARCHER
FEIN Multi Instrumenti
TELWIN Metināšanas Iekārtas
McCULLOCH Dārza Tehnika
GARDENA Dārza Tehnika
HONDA Dārza Tehnika
LASERLINER Mērierīces
APKURES TEHNIKA
Grīdas Segumi
Koksnes Polimēra Dēļi
Bostik Līmes, Hidroizolācija, Grīdas Betoni
Zviedru krāsas
LANDORA Krāsas
Vannasistabas Hidroizolācijas Materiāli
Keramzīts
MEATBO Ūdens sūkņi un kompresori
Elektroģeneratori
Sastatnes un trepes
Caurules
Siltumnīcas
Piekaramie Griesti






Distances Līgums


Mājas lapas www.a13.lv lietošanas noteikumi un interneta veikala www.a13.lv distances līgums

Lejuplādēt vai izdrukāt distances līgumu

UZMANĪBU!

Veicot pasūtījumu interneta veikalā www.a13.lv Jūs apliecināt, ka esat iepazinies un piekrītat šī līguma noteikumiem un nosacījumiem.

Distances līgums tiek slēgts starp līdzējiem :

Pārdevēju: interneta veikala www.a13.lv. īpašnieku SIA “Dāvis Logi un Durvis” Reģ.Nr. LV40003444250, juridiskā adrese: Čiekurkalna 1.Līnija 84., Rīga, LV-1026, Latvija,

Un Pircēju, kas izdara pasūtījumu un veic pirkumu interneta veikalā www.a13.lv

Distances līgums attiecas uz visiem pasūtījumiem un pirkumiem, kas veikti interneta veikalā www.a13.lv



Lietotie termini:

1) Akcija − Pārdevēja piedāvātā un interneta veikalā www.a13.lv. izsludinātā iespēja iegādāties Preces ar īpaši izdevīgiem noteikumiem

2) Atteikuma veidlapa – noteikta parauga veidlapa, kuru aizpildot, var izmantot atteikuma tiesības

3) Avansa rēķins – Pārdevēja sagatavots un uz Pircēja e-pastu nosūtīts dokuments, kurš apliecina Preču rezervāciju līdz samaksas veikšanai, bet ne ilgāk kā 3 (trīs) darba dienas

4) Distances līgums − starp Pārdevēju un Pircēju noslēgtais līgums par preču iegādi, kurš nosaka pušu tiesības, pienākumus un atbildību

5) E-veikals − Pārdevēja preču tirdzniecībai internetā uzturēta mājas lapa ar interneta veikalu www.a13.lv

6) Iepirkumu grozs (Mans grozs) − Pircēja izvēlētās Preces interneta veikalā www.a13.lv, kuras Pircējs vēlas iegādāties un to apstiprina, nospiežot pogu „Pirkt” pie konkrētās Preces

7) Klients − jebkura persona, kura iepērkas vietne www.a13.lv

8) Kurjers − Pārdevēja sadarbības partneris, kurš Pārdevēja uzdevumā piegādā Pircējam apmaksātās Preces

9) Līgums − Distances līgums

10) Noteikumi − a13.lv mājas lapas un Distances līguma noteikumi

11) Pasūtījums − atbilstoši Distances līguma noteikumiem Pircēja noformēts un Pārdevēja nosūtīts Iepirkuma grozs, aizpildīta rekvizītu forma, uz kā pamata Pārdevējs izraksta Avansa rēķinu Pircējam.

12) Pārdevējs SIA “Dāvis Logi un Durvis”, reģistrācijas numurs LV40003444250, juridiskā un biroja adrese: Čiekurkalna 1. Līnija 84., Rīga, LV-1026, Latvija

13) Rekvizītu forma − informācija, kuru par sevi sniedz Pircējs, reģistrējoties E-veikalā par Klientu

14) Pircējs: ir fiziska vai juridiska persona, kura veic Preču pasūtījumu E-veikalā

15) www.a13.lv − Pārdevēja mājas lapa ar interneta veikalu, www.a13.lv

16) Preces − E- veikalā iegādei piedāvātie produkti

17) PVN − pievienotās vērtības nodoklis, kas attiecīgajā laikā piemērojams Preču vai pakalpojumu cenai LR normatīvajos aktos noteiktajā apmērā

18) Reģistrēts klients − persona, kura sniegusi par sevi datus, aizpildot www.a13.lv reģistrācijas veidlapu

19) Trešā persona − jebkura persona, kurai nav Distances līguma puse;



1. Vispārīgie noteikumi

1.1. Pirkumu E-veikalā var veikt jebkurš. Pircējam ir tiesības izvēlēties un iegādāties preces E- veikalā gan kā reģistrētam klientam, gan kā nereģistrētam klientam.

1.2. Distances līgums tiek noslēgts (stājas spēkā) brīdī, kad Pircējs ir izvēlējies Preces E-veikalā un Iepirkuma grozu nosūta Pārdevējam, nospiežot pogu „Pirkt”.

1.3. Pircējs nav tiesīgs pasūtīt preces E-veikalā, ja nav iepazinies ar Distances līguma vai nepiekrīt Distances līguma noteikumiem un nosacījumiem. Ja Pircējs pasūta Preces, ir uzskatāms, ka Pircējs ir iepazinies ar Distances līgumu un bez iebildumiem piekrīt tā noteikumiem un nosacījumiem.

1.4. Noslēgtos Distances līgumus Pārdevējs neglabā, bet tie ir pieejami pirms pirkuma veikšanas: Pircējam ir iespējams saglabāt un/ vai izdrukāt Distances līgumu.

1.5. Pārdevējs patur tiesības jebkurā laikā, bez brīdināšanas vienpusēji grozīt un papildināt Distances līgumu. Pircējam iepērkoties E-veikalā, tiek piemēroti tā Distances līguma noteikumi, kas ir spēkā Preču pasūtīšanas brīdī, tādēļ Pircējam jāiepazīstas ar Distances līgumu katrā Pasūtījuma veikšanas reizē.

1.6. Pārdevējam ir tiesības bez brīdinājuma ierobežot Pircēja izmantojamos E-veikala piedāvājumus vai atcelt Pircēja reģistrāciju, ja Pircējs izmanto E-veikalu, pārkāpjot Noteikumus, mēģina kaitēt E-veikala darba stabilitātei vai drošībai.

1.7. Pārdevējs, ievietojot www.a13.lv attiecīgu paziņojumu, ir tiesīgs uz laiku vai pavisam pārtraukt E-veikala darbību, par to iepriekš nebrīdinot Pircēju un izpildot Pasūtījumus, kuri saņemti līdz attiecīga paziņojuma ievietošanai.

1.8. Preču atlikumiem www.a13.lv ir informatīvs raksturs, to atjaunošana notiek reizi dienā.


2. Reģistrācija un personas datu apstrāde

2.1. Lai varētu izmantot Reģistrētā klienta priekšrocības, iegādājoties Preces E - veikalā, Pircējam ir iespēja reģistrēties, aizpildot reģistrācijas formu www.a13.lv un norādot Pircēja personas datus: vārds, uzvārds, e-pasta adrese, adrese, kurā tiks piegādātas preces, tālruņa numurs, citi preču piegādei būtiski dati (piem., ārdurvju kods, un tml).

2.2. Pircējs ir atbildīgs, lai Reģistrācijas formā (nereģistrētiem Pircējiem – Piegādes informācijā) sniegtie dati būtu precīzi, pareizi un pilnīgi. Ja Pircēja dati mainās, Pircējam tie jāatjauno pirms Pasūtījuma veikšanas. Pārdevējs nav atbildīgs par zaudējumiem, kas rodas Pircējam vai trešajām personām tādēļ, ka Pircējs ir norādījis nepareizus vai nepilnīgus datus (vai nav izmainījis vai papildinājis datus).

2.3. Reģistrējoties vai veicot Pasūtījumu, Pircējam jāpārliecinās, vai norādītā e-pasta adrese ir pašam pieejama un tajā ir iespējams saņemt e-pasta sūtījumus. Pēc Pasūtījuma veikšanas Pircējs apņemas pārbaudīt savu Pārdevējam norādīto e-pastu ne retāk kā reizi katru darba dienu. Pārdevējs nav atbildīgs, ja ir nosūtījis Pasūtījuma – avansa rēķinu uz Pircēja norādīto e-pasta adresi, bet Pircējs to nav saņēmis.

2.4. Reģistrētam Klientam ir tiesības jebkurā brīdī brīvi mainīt, papildināt savus datus vai dzēst savu reģistrāciju E-veikalā bez papildus saskaņošanas, vai atteikties no komercinformācijas saņemšanas.

2.5. Reģistrējoties E-veikalā, Reģistrētais Klients iegūst individuālu paroli Pasūtījumu veikšanai E-veikalā un iegūst tiesības izmantot īpašos piedāvājumus. Reģistrētais Klients apņemas paroli uzglabāt drošā, trešajām personām nepieejamā vietā un neatklāt trešajām personām. Reģistrētais klients ir atbildīgs par piekļuves datu glabāšanu, kā arī par jebkuru darbību (datu sniegšanu, veiktajiem preču pasūtījumiem u.c.), kas tiek veikta E-veikalā, pievienojoties ar savu e-pasta adresi un paroli. Jebkuru personu, kura pievienojas E-veikalam un veic Pasūtījumu, izmantojot Reģistrētā klienta piekļuves datus, Pārdevējs uzskata par Reģistrētā klientu.

2.6. Reģistrējoties E-veikalā, Reģistrētais klients var izvēlēties, pieteikties komerciālo paziņojumu saņemšanai vai nepieteikties. Pieteikties komerciālo paziņojumu saņemšanai un atteikties no tiem Reģistrētais klients var jebkurā laikā. Atteikties no komerciālo paziņojumu saņemšanas var elektroniski, sūtot "atteikties "jūsu e-pasts" no komerciālo paziņojumu saņemšanas" uz: a13@a13.lv

2.7. Reģistrējoties E-veikalā, Reģistrētais klients piekrīt Distances līgumam un dod tiesības un atļauju minētajiem mērķiem atlasīt, reģistrēt, ievadīt, uzkrāt, sistematizēt, izmantot un jebkādā citā veidā apstrādāt personas datus, kurus Reģistrētais Klients sniedz, aizpildot Reģistrācijas formu.

2.8. Pircējs, kurš nav Reģistrēts klients, veicot Pasūtījumu un aizpildot Piegādes informāciju, piekrīt Distances līgumam un dod tiesības un atļauju minētajiem mērķiem atlasīt, reģistrēt, ievadīt, uzkrāt, sistematizēt, izmantot un jebkādā citā veidā apstrādāt savus personas datus.

2.9. Pārdevējs ir tiesīgs personu datu apstrādi un komerciālo paziņojumu izsūtīšanu uzticēt un nodot trešajām personām, ievērojot Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu prasības attiecībā uz fizisko personu datu aizsardzību un komerciālo paziņojumu izsūtīšanu.

2.10. Reģistrētā klienta, Pircēja (t.sk., nereģistrēta klienta) sniegtie personas dati tiks apstrādāti tikai un vienīgi tik, cik tas nepieciešams, identificējot Pircēju, informētu par darījumu, veicot preču pārdošanu un piegādi, izrakstot grāmatvedības dokumentus, atmaksājot pārmaksātās summas, naudu par Pircēja atpakaļ atdotajām precēm, administrējot parādsaistības, veicot citas no Distances līguma izrietošās saistības, kā arī nodrošinot Pircējam iespēju izmantot citus E-veikala piedāvājumus, nodrošinot Fizisko personu datu aizsardzības likumā un citos Latvijas Republikā spēkā esošos normatīvos aktos noteikto. Apstrādājot un glabājot personas datus, Pārdevējs izmantos organizatoriskus un tehniskus līdzekļus, kas nodrošinās personas datu aizsardzību no nejaušas vai nelikumīgas iznīcināšanas, maiņas, atklāšanas, kā arī no jebkādas citas nelikumīgas apstrādes.

2.11. Pārdevējs statistikai var izmantot ar Pircēja personu tieši nesaistītus datus. Šādi statistikas dati tiks atlasīti un apstrādāti tā, lai netiktu atklāta Pircēja personas identitāte vai citi personas dati, pēc kuriem būtu iespējams noteikt personas identitāti.

2.12. Mārketinga nolūkiem, piemēram, statistikai personas dati var tikt apstrādāti tikai apkopotā veidā.

2.13. Pārdevējs neatklās Reģistrētā klienta personas datus trešajām personām, izņemot Latvijas Republikas tiesību aktos un Distances līgumā noteiktos gadījumus.

2.14. Iesniedzot attiecīgu rakstisku lūgumu Pārdevējam, Pircējam ir tiesības iepazīties ar Pārdevēja apstrādājamiem Pircēja personas datiem un ar veidu, kā tie tiek apstrādāti. Pircējam ir tiesības pieprasīt izlabot nepareizus, nepilnīgus, neprecīzus personas datus, apturēt savu personas datu apstrādi, ja dati tiek apstrādāti, neievērojot likumu vai Distances līgumu.



3. Preču cenas

3.1. Preču cenas E-veikalā norādītas eiro. Cenā ir iekļauts pievienotās vērtības nodoklis. Piegādes izmaksas nav iekļautas cenā.

3.2. Preču cenas E-veikala izveidotajā pasūtījumā tiek norādītas eiro ar iekļautu pievienotās vērtības nodokli. Preces Pircējam tiek pārdotas par cenām, kas ir spēkā E-veikalā pasūtījuma veikšanas brīdī.



4. Pasūtījumu veikšana

4.1. Klients E-veikalā var iepirkties reģistrējoties par Reģistrēto lietotāju vai bez reģistrācijas.

4.2. Preču atlikumiem www.a13.lv ir informatīvs raksturs, to atjaunošana notiek reizi dienā. Tāpēc var būt situācija, ka Pircēja izvēlētā Prece nav vai nav pietiekamā daudzumā. Ja Pircēja izvēlētā Prece nebūs pieejama vai nebūs vajadzīgajā daudzumā, ar Pircēju sazinās Pārdevēja operators un piedāvā tās aizvietošanu ar līdzvērtīgu vai saņemšanu līdz ar jaunu preču pievedumu.

4.2.1. nospiežot pogu PIRKT, var turpināt iepirkties vai doties uz Iepirkumu grozu (poga „Mans grozs”);

4.2.2. Iepirkumu grozā var norādīt Preces, nepieciešamo daudzumu, pārrēķināt cenu, iztukšot visu Iepirkumu grozu, dzēst atsevišķas pozīcijas, doties atpakaļ uz katalogu vai pirkt preci;

4.2.3. Izvēloties pirkt Preci, tiek piedāvāta iespēja ieiet sistēmā kā jau reģistrētam lietotājam vai aizpildīt piegādes informāciju kā jaunam lietotājam;

4.2.4. Aizpildot informāciju kā jaunam lietotājam beigās tiks automātiski piedāvāta iespēja reģistrēties un pieteikties jaunumu un aktualitāšu saņemšanai ( komerciālo paziņojumi);

4.2.5. Pēc pasūtījuma apstiprinājuma, ja pasūtījums IR reģistrēts sistēmā, Pircējs saņems e-pastu ar avansa rēķinu vai gadījumā, ja interneta veikala preču atlikumi nesakritīs ar reālo situāciju vai neskaidrību gadījumā, operatora zvanu. Operatora zvans tiek veikts pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 24 stundu laikā pēc pasūtījuma veikšanas. Pēc operatora zvana klientam tiks nosūtīts avansa rēķins;

4.2.6. Avansa rēķinā būs šāda informācija : Prece (nosaukums, artikuls), daudzums, vienas vienības cena, piegādes izmaksas, kopējā summa, pievienotās vērtības nodokļa summa, kopējā maksājuma summa un Pārdevēja bankas rekvizīti;

4.2.7. Ja Preces pasūtījums NAV reģistrēts sistēmā, Pircējs paziņojumu vai operatora zvanu nesaņem. Tādā gadījumā ir jāveic atkārtoti pasūtījums vai jāsazinās ar Pārdevēju.

4.3. Ja klients nav reģistrējies vai nevēlas ielogoties sistēmā, tad notiek iepirkšanās lauku aizpildīšana bez reģistrācijas un beigās tiek piedāvāts reģistrēties, bet var turpināt arī bez reģistrācijas.

4.4. Ja Pircējs ir Reģistrētais klients un ir ielogojies sistēmā, tad, veicot pirkšanas procesu, daļa no aizpildāmajiem laukiem jau ir aizpildīti (informācija ir saglabājusies).

4.5. Ja Preci saņems cita persona, nevis pats Pircējs, tas jānorāda pieteikumā, minot personas vārdu, uzvārdu un dzimšanas datus.

4.6. Pircējs izvēlas preces saņemšanas veidu:

4.6.1. Maksas piegāde ar kurjeru visā Latvijā.

4.6.2. Bezmaksas saņemšana Čiekurkalna 1.Līn. 84., Rīga, LV-1026.

4.7. Ja Pircējs izvēlas maksas piegādi ar kurjeru, tad Pircējs apmaksā Avansa rēķinā norādīto summu ar pārskaitījumu uz Pārdevēja bankas kontu, samaksu veicot pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 3 darba dienu laikā. Pēc maksājuma saņemšanas Pārdevēja bankas kontā, operators sazinās ar Pircēju un vienojas par konkrētu Preces saņemšanas laiku.



5. Samaksas kārtība un termiņi

5.1. Pircējs norēķinās par Precēm priekšapmaksas veidā ar bankas pārskaitījumu, apmaksājot Pārdevēja elektroniski nosūtīto Avansa rēķinu. Atbildība par datu drošību šādā gadījumā ir attiecīgajai bankai, jo visas naudas operācijas notiek tās sistēmā.

5.2. Pircējam par pasūtītajām Precēm ir jāsamaksā ne vēlāk kā 3 (trīs) darba dienu laikā kopš Pasūtījuma apstiprinājuma un Avansa rēķina saņemšanas.

5.3. Veicot apmaksu, obligāti ir jānorāda Pasūtījuma numurs, kurš ir uzrādīts avansa rēķinā.

5.4. Pircējs var saņemt Preces tikai pēc tam, kad Pārdevējs saņēmis samaksu par Precēm savā bankas kontā.

5.5. Pārdevējs ir tiesīgs vienpusēji, nepaziņojot par to Pircējam, anulēt pasūtījumu un atcelt Preces rezervāciju, ja Pircējs samaksu par Precēm nav veicis 3 (trīs) darba dienu laikā pēc Avansa rēķina izrakstīšanas datuma. Gadījumā, ja apmaksa par Precēm tiek pārskaitīta no citas, nevis Pārdevēja, bankas vai citas valsts bankas, ieteicams par to informēt Pārdevēju, nosūtot maksājuma uzdevumu uz Pārdevēja e-pastu .



6. Pasūtījumu izpilde

6.1. E-veikalā veiktie pasūtījumi tiek apstrādāti darba dienās no pulksten 10.00 – 17.00.

6.2. Darba dienās līdz pulksten 15.00 saņemtie Pasūtījumi tiek apstrādāti tajā pašā dienā, bet pēc pulksten 16.00 un brīvdienās saņemtie tiek apstrādāti nākamajā darba dienā.

6.3. Ja Pircējs ir izvēlējies saņemt Preces Pārdevēja mazumtirdzniecības vietā, Prece jāizņem 7 dienu laikā no Avansa rēķina saņemšanas, bet ne agrāk pirms apmaksas veikšanas. Saņemot Preci, Pircējs uzrāda personu apliecinošu dokumentu.

6.4. Pārdevējs rūpēsies, lai jebkurš Pircēja Pasūtījums tiktu izpildīts pilnā mērā, taču Pārdevējs to nevar garantēt. Ja pasūtīto Preču nav vai to nav pietiekamā daudzumā, Pārdevējs patur tiesības nepiegādāt preces, par to brīdinot Pircēju. Tādā gadījumā Pircējam netiek nosūtīts Avansa rēķins.



7. Preču piegāde un saņemšana

7.1. Preces Pircējam tiek piegādātas Latvijas teritorijā. Preces var saņemt bez maksas Pārdevēja mazumtirdzniecības veikalā Čiekurkalna 1.Līn. 84., Rīga, LV-1026, tās piegādā Pārdevējs vai tā pilnvarots pārstāvis (kurjers).

7.2. Par preču piegādi jāmaksā piegādes maksa. Piegādes maksa var būt gan fiksēta, gan arī atkarīga no Pircēja pasūtīto Preču vērtības vai svara, piegādes vietas.

7.3. Pircēja pasūtītās un apmaksātās Preces tiek piegādātas Pircēja norādītajā piegādes adresē, par piegādes laiku vienojoties. Pircējam ir jāpieņem preces pašam. Ja pasūtītās preces saņems nevis Pircējs pats, bet cita persona, pasūtījumā ir jānorāda Preču saņēmēja vārds un uzvārds, dzimšanas dati.

7.4. Saņemot Preci, jāuzrāda personu apliecinošs dokuments.

7.5. Ja preču piegāde nav iespējama Pircēja vainas vai no Pārdevēja atkarīgu apstākļu dēļ (Pircējs ir norādījis nepareizu adresi, norādītajā adresē Pircējs vai saņēmējs nav sastopams, nav iespējams sazināties ar Pircēju, norādītajai adresei nevar piekļūt, uc.), Preces netiek sūtītas atkārtoti (izņemot gadījumus, kad Pircējs papildus piemaksā par preču atkārtotu piegādi), bet nauda par Precēm tiek atmaksāta atpakaļ uz Pircēja kontu, no kura tika veikts maksājums, 30 (trīsdesmit dienu laikā. Piegādes izdevumi netiek atmaksāti. Atmaksāšana tiks veikta, izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu Pircējs izmantoja sākotnējam darījumam, ja vien Pircējs ir skaidri paudis piekrišanu to darīt citādi. Jebkurā gadījumā no Pircēja saistībā ar šādu atmaksāšanu netiks iekasēta nekāda maksa.

7.6. Pārdevējs piegādā Pircējam Preces izvēlētajā laika posmā. Pircējs piekrīt, ka izņēmuma gadījumos Preču piegāde var kavēties neparedzamu un no Pārdevēja neatkarīgu apstākļu dēļ. Šādā gadījumā Pārdevējs nekavējoties sazinās ar Pircēju un saskaņo citu piegādes laiku.

7.7. Pārdevējs tiek atbrīvots no atbildības par Preču piegādes termiņu neievērošanu, ja Preces Pircējam netiek piegādātas vai netiek piegādātas laikus Pircēja vainas vai no Pircēja atkarīgu apstākļu dēļ.

7.8. Piegādājot Preces Pircējam kopā ar Preci tiek izsniegta pavadzīmes – rēķina oriģināls, atteikuma veidlapa. Par Preces saņemšu Pircējs parakstās piegādes dokumentā, norādot iebildumus par iepakojumu un Precēm, ja tiek konstatēta kāda neatbilstība.

7.9. Preču piegādes laikā Pircējam ir pienākums kopā ar Pārdevēja pārstāvi (kurjeru) pārbaudīt sūtījuma stāvokli un atbilstību pasūtījumam.

7.10. Ja Pircējs konstatē, ka piegādātā sūtījuma iepakojums ir bojāts (ieplīsusi iepakojuma uzlīme, sabojāts iepakojums vai ir cits ārējs bojājums), viņam tas obligāti ir jāieraksta piegādes dokumentā (Pārdevēja eksemplārā). Pretējā gadījumā ir uzskatāms, ka sūtījums ir piegādāts pienācīgi un bez bojājumiem.

7.11. Ja pēc Preču saņemšanas Pircējs konstatē, ka sūtījumā nav atbilstošs Preču daudzums vai piegādātās Preces neatbilst Pasūtījumam, un tas nav norādīts piegādes dokumentā, Pircējam ir nekavējoties jāinformē par to Pārdevējs, nosūtot attiecīgu ziņojumu uz kontaktu sadaļā norādīto Pārdevēja e-pastu.

7.12. Ja līgumslēdzējas puses nav vienojušās citādi, pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs piegādā preci, nododot to patērētāja valdījumā bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 30 dienu laikā pēc līguma noslēgšanas.



8. Atteikuma tiesības. Preču maiņa un atgriešana

8.1. Ja Pircējs ir patērētājs Patērētāju tiesību aizsardzības likuma izpratnē (fiziskā persona, kas izsaka vēlēšanos iegādāties, iegādājas vai varētu iegādāties vai izmantot preci vai pakalpojumu nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību), Pircējs var izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma (preču pirkuma E-veikalā) 14 kalendāro dienu laikā pēc attiecīgo Preču piegādes. Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:

8.1.1. tiek piegādātas Preces, kas tiek izgatavotas pēc patērētāja norādījumiem, vai tās ātri bojājas;

8.1.2. citos normatīvajos aktos paredzētajos gadījumos.

8.2. Lai izmantotu atteikuma tiesības, Pircējs aizpilda un paraksta piegādes dokumentam pievienoto atteikuma veidlapu, pienācīgi norādot visus nepieciešamos datus, un nosūta Pārdevējam uz šādu adresi : Rīgā, Čiekurkalna 1.Līn. 84, LV – 1026, vai paziņo Pārdevējam, izmantojot jebkuru pieejamo komunikācijas formu.

8.3. Pircējs 14 (četrpadsmit) dienu laikā pēc atteikuma paziņošanas atgriež preci (ja tā ir piegādāta) Pārdevēja juridiskajā adresē Rīgā, Čiekurkalna 1.Līn. 84, LV – 1026 (darbdienās no plkst. 9.00 līdz 17.00). Atteikumu var iesniegt arī kopā ar preci.

8.4. atbilstoši PTAL 12.panta sestajai un septītajai daļai� pārdevējs bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad saskaņā ar šā panta otro daļu saņēmis informāciju par patērētāja lēmumu atkāpties no līguma, atmaksā patērētājam viņa samaksāto naudas summu, tajā skaitā patērētāja samaksātos piegādes izdevumus. Ja patērētājs ir skaidri izteicis vēlēšanos izmantot piegādes veidu, kas nav pārdevēja vai pakalpojuma sniedzēja piedāvātais vislētākais standarta piegādes veids, pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam nav pienākuma atmaksāt patērētājam piegādes papildu izdevumus.

8.5. Pircējs ir atbildīgs par Preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Pircējs ir atbildīgs par Preces vērtības jebkāda veida samazināšanos, ja Prece ir izmantota tādā veidā, kas nav savienojams ar labas ticības principu, tai skaitā izmantota citā nolūkā, nevis Preces īpašības vai darbības noskaidrošanai.

8.6. Pārdevējam ir tiesības nepieņemt Preci un atteikt Pircējam izmantot atteikuma tiesības, kā arī neatmaksāt Pircēja par preci samaksāto naudu, gadījumos, kas norādīti 2014.gada 13.jūnija Ministru kabineta noteikumu Nr. 255 pantā Nr. 22.

8.7. Precēm ir jābūt nebojātām, nezaudējušām preces izskatu (nenoņemtas un nesabojātas etiķetes, nenoplēstas aizsardzības plēves u. c.) un nelietotām. Prece ir jāatdod tādā pašā komplektācijā, kādā tā tika saņemta, noteikti atdodot preces iegādāšanās dokumentu, garantijas karti (talonu) (ja tāds tika izsniegts), lietošanas instrukcijas un citus preces piederumus.

8.8. Izdevumus Preču nogādei līdz Pārdevējam sedz Pircējs (izņemot, preces, kas neatbilst līguma noteikumiem). Ja Pircējs vēlas atdot Preces to piegādes laikā, tās jāatdod to piegādājošajam Pārdevēja pārstāvim (kurjeram), aizpildot atteikuma veidlapu.

8.9. Atteikuma veidlapa.



9. Preču kvalitātes garantija un derīguma termiņš

9.1. Visām vietnē www.a13.lv pirktajām precēm ir ražotāja garantija un derīguma termiņi.

9.2. Ražotāja noteiktais garantijas termiņš precēm ir atšķirīgs.

9.3. Informācija par ražotāja garantijas termiņu ir meklējama preces ražotāja mājas lapā vai sazinoties ar www.a13.lv klientu konsultantu.

9.4. Gadījumos, kad ražotājs kādai precei būs noteicis garantijas termiņu, kas īsāks par diviem gadiem, patērētājs ir tiesīgs divu gadu laikā no pirkuma brīža iesniegt prasību par preces neatbilstību līguma noteikumiem. Pretenzijas pieteikšanas tiesības ir spēkā, ja prece tika izmantota tikai paredzētājos apstākļos un tikai mājsaimniecībā.

9.5. Juridiskām personām, kas nav Patērētājs, tiek nodrošināts tikai Ražotāja noteiktais garantijas termiņš.

9.6. Ražotāja garantijas nosacījumi ir spēkā, ja Pircējs var uzrādīt:

9.6.1. Pirkumu apliecinošu dokumentu (čeks, pavadzīme);

9.6.2. Ražotāja vai izplatītāja garantijas karti (gadījumā, ja ražotājs vai izplatītājs tādu ir ietvēris preces komplektācijā).

9.7. Informējam, ka garantijas nosacījumi nav attiecināmi uz preces papildus piederumiem (piemēram, preces aksesuāriem), barošanas elementiem (piemēram, baterijas, akumulatori), piederumiem kuriem ir ierobežots resurss (piemēram, drošinātāji).

9.8. Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā pret bojājumiem, kas radušies Pircēja vai lietotāja vainas dēļ un tie ir:

9.8.1. Precei ir garantijas plombu, sērijas numuru bojājumi;

9.8.2. Prece nav lietota tai paredzētajām vajadzībām un nav ekspluatēta tā, kā tas ir norādīts preces lietošanas instrukcijā;

9.8.3. Saskrāpētas, salauztas konstrukcijas, nepareiziem līdzekļiem kopta prece, ja precē ir atrasti nepiederoši priekšmeti, ir pieļauta kukaiņu iekļūšana izstrādājumu iekšienē vai kādas citas pēdas, kas liecina par nepareizu preces ekspluatāciju;

9.8.4. Ja bojājums radies barojošā sprieguma, telekomunikāciju, kabeļu tīklu neatbilstībai ražotāja noteiktajiem standartiem, strauju temperatūras svārstību dēļ, kā arī citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ, piemēram, kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums, triecieni, skrāpējumi;

9.8.5. Ja izstrādājumā redzamas nekvalificēta remonta pēdas;

9.8.6. Dabiska elementu nolietojuma gadījumos.

9.8.7. Ja precei ir izmantoti nestandarta barošanas bloki, piederumi un rezerves daļas, kā arī izejmateriāli (piemēram, kārtridži, toneri u.c.), ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja tas ir izraisījis šīs preces bojājumus;

9.8.8. Papildus aprīkojumam garantija netiek piemērota - baterijām, austiņām, savienojošiem kabeļiem, lādēšanas ierīcēm, pultīm).

9.8.9. Ja preci Pircējs ir izmantojis ražošanas vai profesionāliem mērķiem (gadījumā, ja konkrētā prece nav paredzēta šādiem nolūkiem);

9.8.10. Garantija nedarbojas, ja radušies bojājumi nepareizas preces transportēšanas rezultātā.

9.9. Gadījumā, ja garantijas laikā prece ir sabojājusies, Pircējam ir iespēja:

9.9.1. Dodies uz ražotāja vai izplatītāja garantijas talonā norādīto servisa centru (līdzi ņemot pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu)

9.9.2. Zvanīt www.a13.lv klientu apkalpošanas speciālistam, kurš ieteiks piemērotāko risinājumu.

9.10. Pārdevējs neatbild par to, ka E-veikalā attēlos redzamās Preces pēc to krāsas, formas un citiem parametriem var atšķirties reālajam preču lielumam, formai un krāsai. Preču attēliem ir informatīvs raksturs.

9.11. Atgādinām, ka patērētājiem 24 mēnešu laikā no preces piegādes dienas ir likumā noteiktas tiesības pieteikt prasījumu par līguma noteikumiem neatbilstošu preci.



10. Informācijas apmaiņa

10.1. Pārdevējs visus paziņojumus nosūta un citādi sazinās ar Pircēju, izmantojot Pircēja reģistrācijā norādīto e-pasta adresi vai tālruni.

10.2. Pircējs visus paziņojumus un jautājumus nosūta, izmantojot E-veikala sadaļā “Kontakti” norādītos saziņas līdzekļus un adreses.

10.3. Pircējs ir atbildīgs par pareizu un precīzu kontaktinformācijas sniegšanu.